Varannandagsväder?

Jag börjar tro att varannan dag är det fin väder och varannan är det sämre väder. Jag tycker gott att det kan få vara fint varje dag ett par veckor till minst så att mina odlingar kommer vidare. Vore hemskt trevligt att se solrosen gå upp i blom faktiskt.

Nu ska jag visserligen åka bort lite nästa vecka så de kanske inte klarar sig så bra alls. Vi får se. Men det innebär även att jag inte kommer att fota veckans dokumentation av odlandet före söndag denna vecka och inte idag torsdag som jag brukar göra.

Kommentera

