Sommarens varmaste dag?

Vet inte om det var det, men om det inte var det så låg det på gränsen i alla fall. Och jag som igår var orolig för att det skulle regna eller något idag eftersom jag hade utomhusplaner. Men det var inga som helst problem. Snarare tvärt om.

Det var jättevarmt. Så pass att jag mådde lite illa i den gassande solen.. Men bara jag fick sitta i skuggan och dricka lite vatten var jag nöjd och glad. Jag och S var ute och spelade Pokemon Go och hängde. Det var riktigt trevligt. Vi såg en häger vid stadsbiblioteket. Jättefin fågel. Real life-pokemon så att säga.

Nu sitter jag inne i min lägenhet, med fötterna i ett iskallt fotbad och hinkar isvatten. Bra dag trots den stekande värmen.

Kommentera

