Kolla det är sommar!

Nu har det ju varit varmt ett par dagar och kolla så grönt allt blivit. Jag, som den pessimist jag ändå är, tror dock att detta är sommaren och sedan kommer det regna tills vintern börjar och då regna lite till… eller snöa… eller regna. Redan på lördag och söndag ska det bli sämre väder igen har jag läst. Men man får väl passa på nu så länge det varar.

image

image

Katten verkar tycka det är rätt trevligt i alla fall och går gärna och lägger sig i skuggan på balkongen. Vilket jag kan ifrågasätta då det mitt på dagen, eftermiddagen då det är riktigt varmt där.

image

Kommentera

