God morgon världen

Har en vag misstanke om att jag håller på att ställa om mitt dygn en smula. Att vakna frivilligt tidigare är inget jag gått med på men om det är vad kroppen vill så vem är jag att säga emot? Igår var en jättefin dag med 17 grader varmt ute och solsken och solen skiner idag med som ni kan se. Det vill säga jag behöver inte klä mig som inför en mindre istid när jag ska iväg sedan. Typiskt bra sak att veta innan man går hemifrån eller hur?

Här kommer en liten tjuvtitt på vad jag sysslade med igår kväll. Läs mer om det på torsdag. Om det fortfarande lever då det vill säga…

 

Kommentera

