Mycket som händer och sker

Påsken håller på att ta slut så sakta och våren verkar ta sig framåt nu. Graderna smyger sig uppåt och igår kunde man nästan sitta ute och äta pizza utan att frysa ihjäl på kuppen, bara lite halvt sådär.

Det händer mycket just nu. Vi tömmer min älskades hem och saker flyttas runt till höger och vänster. I skrivande stund sitter jag i min lägenhet som har saker ungefär precis överallt och det är inte alldeles enkelt att ta sig fram, men det går och det kommer bli bättre när jag fått ordning. Ska bara hämta hem det sista nu i eftermiddag, kväll så blir det bra.

Sedan är det även dags att ta tag i studierna igen. Har kommit av mig en smula nu efter min månad av sjukskrivning, men det ska nog lösa sig det med.

Kommentera

