Söndagsvanor

Då var man hemma igen efter söndagens brunch i gott sällskap. Förra veckan var det American pancakes, första gången för min del och denna gången var det en typisk English Breakfast som stod på menyn. Det var helt klart värt att knata ut i det snöblandade regnet som övergick i snöande och sedan knata hem igen. Tacksamt nog så blåste det inte så farligt att det gick bra att använda paraply. Nu ett par timmar senare befinner jag mig fortfarande i paltkoma-mode och tror att jag ska lägga mig och smälta maten och kolla på film med katten. Det låter som en trevlig avslutning på helgen tycker jag allt.

Kommentera

