Lucka 17 – E-bok

Jag är faktiskt lite förvånad över hur lite ändå jag läser e-böcker. Jag är mer för ljudböcker tror jag faktiskt. Men e-böcker är en lika fantastisk sak i och med att man kan bära med sig hela biblioteket i bara en liten trevlig enhet och behöver inte förstöra vare sig rygg eller axlar. Fantastiskt.

Så jag förmodar att det är ett tips på en e-bok vi är ute efter här och då får jag väl säga… hm, låt mig tänka… Sleeper and the Spindle av Neil Gaiman. Neil Gaiman ska man alltid, alltid läsa. Jag har visserligen inte läst denna än men det vill jag göra.

Kommentera

