Lucka 6 – Önskeförfattarsamtalsduo

Duo…? Det här var ju väldigt knepigt och krävs att fundera lite på. Dvs, jag satt och dumstirrade på skärmen i flera minuter innan jag kom på en lösning.

Om det är så att författare ska sitta tillsammans och prata så vill jag välja författare som betytt mycket för mig genom livet, och inte bara två. Jag väljer därför Neil Gaiman, Stephen King, Astrid Lindgren och Jonas Gardell tillsammans.

One thought on “Lucka 6 – Önskeförfattarsamtalsduo

  1. Gaiman, Pratchett och Banks, de talar, jag smyger runt och fyller på te och säger inte ett ord, bara lyssnar. Vi är bakom kulisserna, givetvis, det är oundvikligt, men vad spelar platsen för roll? Här finns ju all tid!

Kommentera

