Ny termin

Om allt gått vägen med mina inlämningar så är nu höstterminen klar och jag kan börja fokusera på vårterminen. Jag insåg igår kväll när jag, faktiskt, läste kursplanen för litteraturkursen att den dels bara innehåller 2 uppgifter OCH det är inga grupparbeten i denna delkurs eftersom det är väldigt mycket vi ska läsa. Förstår ni vad detta innebär? Jag kommer läsa, och läsa, och läsa typ ungefär precis hela tiden! ♥

Jag läser visserligen tre kurser denna terminen: pedagogik och lärande I, Äldre litteratur 1700-1830 och vampyrfiktion! Så ännu mer läsande!

Kommentera

