Vad jag akut är sugen på just nu…

Jag är i mångt och mycket väldigt förtjust i ost, det går inte att förneka. Men ibland så blir man ju sugen på annat. Som idag när jag är extremt sugen på Tartex. Mina två favoritsmaker är Herb & Garlic och Mushroom. Helst ska man äta Tartex på riskakor med inlagda gurkor ovanpå och dricka ett gott te (Indian spice eller Russian Earl Grey t ex) med sojamjölk till. Det är ”den optimala frukosten” för mig. Typisk frukost som gör mig genuint glad.

Short summary in English:

Me talking about my favorite breakfast and how I miss having it.

Kommentera

