Deadline-vecka

Hej världen,

Igår hade jag en deadline. Den 1/7 har jag en till och den 4/7 en till. Därför kommer jag spendera kommande dagar läsandes och ja, jo skrivandes också. Men mest läsandes. Och jag kommer absolut inte att titta på fotbolls-VM, för det vore ju alldeles befängt att erkänna att jag skulle göra något sådant (och att mitt favoritlag fortfarande är med i matchen också – la la la). Och nu över i bokläge.

P.S Jag har skaffat mina första böcker i Kindle-version. Ännu ett sätt att läsa ❤ D.S

Kommentera

