Ingen rast, ingen ro!

Här går det sakta framåt med alla deadlines. Jag blev klar (förhoppningsvis i alla fall) med kompletteringen vid 3-tiden i natt! Den är nu inlämnad och hoppas bli inrapporterad i lagom tid. Peppar, peppar.

Nu är det dags för paperskrivande fram tills midnatt mot tisdag och givetvis lite rollspelskväll i kväll eftersom det är fredag. Haft lite uppehåll, så det är efterlängtat kan jag be om att få tala om. Det är bra för spända och stressade skolnerver med roligheter mellan varven. Det är tur jag har en tålmodig flickvän som står ut med det stressmonster jag förvandlas till vid deadline <3.

Så det jag har sysslat med senaste tiden är saker som handklippning av väldigt högt gräs i matta. Tittat på gräsandsungar och grågåsungar. Inte klivit på igelkottar som gick i skyttetrafik över gångvägen. Ätit glass och bara klippt mig lite i handen, eller snarare nypt mig med verktyget jag använde, och lagat lite mat sådär. Och ja, jo, jag har spelat lite trevliga datorspel med. Givetvis och hängt med den evigt tålmodiga flickvännen samt tittat på kitten cams på daglig basis.

2 thoughts on “Ingen rast, ingen ro!

  1. Jag håller tummarna för dig! Själv lämnade jag in sista uppgiften i Javascript just nu. Sååå skönt 🙂
    Hoppas så att det går igenom…

Kommentera

