Hej världen

Livet går vidare utan att jag skriver om det i min blogg, så är det ju och det är en prioriteringsfråga till stor del om det ska göras eller inte.

Två dagar spenderades på campus i Växjö förra veckan. Intressant och givande på många sätt, men samtidigt så är det ansträngande. Min dygnsrytm vändes upp och ner, det är en relativt främmande miljö fortfarande med många människor. Jag har ännu inte de verktyg som jag behöver för att på ett avslappnat sätt kunna hantera detta. Det går givetvis, men det tar på krafterna och det känns inte helt optimalt att sitta jättetrött och stressad i en lärande situation. Men det gick över förväntan. Det var lättare att ta lite mer plats och ta en aktivare del i samtalen.

 

One thought on “Hej världen

Kommentera

