Klassiker och nyårslöften

För visst är det så, att livet lätt bara händer, och plötsligt står man där och har inte bloggat på hur länge som helst?

Det börjar bli dags att planera sina nyårslöften om man sysslar med sådant. Jag har inte klurat ut vilka jag vill ha ännu, men jag vet att de främst kommer handla om saker som är viktiga för mig. 2014 är det t ex val i Sverige. Jag kommer rösta, det är självklart, men på vad? Ett nyårslöfte kanske? Att jag ska sätta mig in i den svenska partipolitiken så pass mycket att jag vet vad jag lägger min röst på.

Sedan ska jag göra en klassiker och lova att jag ska blogga varje dag hela 2014 och från och med nu. Man ska aldrig lova sådana saker, för det brukar få motsatt effekt. Men önska mig lycka till så ser vi hur det går!

 

 

Kommentera

